طب سوزنی است مفید برای درمان نارسایی کلیه با 25 درصد عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

طب سوزنی است مفید برای درمان نارسایی کلیه با 25 درصد عملکرد کلیه

است طب سوزنی برای درمان نارسایی کلیه با 25٪ عملکرد کلیه مفید است؟ در واقع، طب سوزنی به عنوان یکی از طب سنتی چینی می تواند برخی از علائم ناشی از بیماری های کلیوی با تحریک طحالی نسبی از بین بردن است، اما آن می تواند بیماری کلیوی به خودی خود درمان نمی کنند.

طب سوزنی چیست؟

طب سوزنی درمان پزشکی برای بیماری های کلیوی است که شامل سوزن بلند و نقاط است. در این روش، نیاز طولانی استفاده می شود برای تحریک نقاط خاصی از بدن، به طوری که برای رسیدن به هدف از درمان بیماری است. طب سوزنی اثرات مثبت در درمان بیماری کلیه را نشان می دهد و به طور گسترده توسط بیماران از کشورهای مختلف استفاده می شود.

چه نوع از درمان می تواند بیمار به بیماری کلیوی با 25٪ عملکرد کلیه کمک کند؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری های سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی آن را به خوبی می تواند همراه با طب سوزنی کار می کنند. با کمک از این درمان، بیمار با 25 درصد عملکرد کلیه می توانید شانس جلوگیری از دیالیز.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، ترکیب جوهر تقریبا تمام انواع گرفتن دهان و برنامه داروهای گیاهی خارجی، شده است در تعمیر عملکرد کلیه آسیب دیده است که فقط اختلال نیست نکروتیک بالغ.

علاوه بر این، می توان آن را در هر فصل و هر آب و هوا استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65 درصد ترکیبات موجود در آن می توانید به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. پس از آن می تواند این بیماری به سرعت و کارآمد را درمان کند. علاوه بر این، آن را یک نوع درمان خارجی است، پس از آن می توانید این بیماری بدون ایجاد آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد طب سوزنی و طب چینی دیگر برای درمان نارسایی کلیه، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 973
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: